Sofaliga | Påmelding – Kristiansand Sofaliga 08.januar 2017

Trykk her for å melde deg på kommende sofaliga-turnering i Kristiansand Indoor
Annonse:

Merk: Vi utfører et forsøk med egne «sofaturneringer» for de lagene som synes nivået i våre vanlige turneringer har blitt for høyt. Dette er en turnering som går parallelt med den vanlige turneringen, men har egne puljer og eget sluttspill. Lag som melder seg på til denne turneringen må i tillegg til vanlig informasjon krysse av for å bekrefte følgende: 

Vi bekrefter at vi går under kategorien «sofalag» og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.

Sofaligaen er i hovedsak for de ikke-aktive og spillere på lavere nivåer. 

 

  1. Ditt lag må stille med minimum 5 spillere, og maksimum 16.
  2. Påmeldinger registreres frem til turneringsstart
  3. Puljeoppsettet for turneringen blir publisert onsdagen før turnering innen kl. 00.00.
  4. Vi følger “Førstemann til møllen”-prinsippet, det er derfor lurt å melde seg på så tidlig som mulig for å sikre seg plass og ønsket puljetid.
  5. Laget betaler avgift enten via appen mCash (200,-), Vipps (200,-) eller via sms-betaling (220,-).  Les mer her: Spillerliste og betaling
  6. Avmeldingsfrist er 7 dager før turneringstart.
  7. Dersom du melder av ditt lag etter denne fristen, mottar du et straffegebyr på kr. 1000.-
Vanlige tider for spill (ca.tider med forbehold om antall lag):
Fredag: 20:15 – 22:45 (Tidligere sesonger har turneringen normalt blitt holdt på søndager grunnet puljeønsker fra lagene)
Søndag: 10:30-13:00, 13:15 – 15:45 + sluttspill

Merk: Hver påmelding gjelder kun for én turnering, ingen lag er løpende påmeldt. Dersom påmeldingen overstiger kapasiteten, prioriteres de tidligst påmeldte lagene.

Merk: Dersom ditt lag har deltatt tidligere, og dere har fått ny kontaktperson, må en sende mail om dette til post@futsal.no etter at påmelding er innsendt for å få videreført eventuelle maratonpoeng. Er ny kontaktperson bare midlertidig, ber vi om at vanlig kontaktperson også føres opp i påmeldingsskjemaet (i parentes).

Merk: IFS er ikke økonomisk ansvarlig ifm skader som eventuelt oppstår i turneringene. Hver spiller har anledning til å stille med egen forsikring. I mange tilfeller vil en normal ulykkesforsikring dekke deltagelse i IFS sine turneringer.

  1. Lagleder
  2. (nødvendig)
  3. (nødvendig)
  4. (må være en gyldig e-post)
  5. (nødvendig)
  6. (nødvendig)
  7. (nødvendig)
  8. (nødvendig)
  9. Laginfo
  10. (nødvendig)
  11. Velg klasse laget skal delta i
  12. Har dere deltatt med dette lagnavnet før?
  13. (nødvendig)
  14. Valgfrie felter
  15. Betingelser: Vi aksepterer et straffegebyr på kr. 1000,- dersom vi melder oss av etter avmeldingsfristen som er syv dager før turneringsstart, eller om vi ikke stiller opp i turneringen.Vi bekrefter også at vi går under kategorien "sofalag" og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.
 

cforms contact form by delicious:days


SeIFS – Indoor Football Haller i et større kart

Please follow and like us:
Annonse: