Påmelding- Trondheim Indoor 24. – 26. februar 2017

Trykk her for å melde deg på sesongens siste turnering i Trondheim Indoor
Annonse:
  1. Ditt lag må stille med minimum 5 spillere, og maksimum 16.
  2. Påmeldinger registreres frem til turneringsstart, men for å være garantert plass i turneringen må påmelding være registrert innen kl. 20:00 onsdag før turnering.
  3. Puljeoppsettet for turneringen blir publisert onsdagen før turnering innen kl. 00.00.
  4. Vi følger “Førstemann til møllen”-prinsippet, det er derfor lurt å melde seg på så tidlig som mulig for å sikre seg plass og ønsket puljetid.
  5. Laget betaler avgift enten via appene Vipps,  mCash (200,- pr.spiller) eller  via sms-betaling (220,-).  Les mer her: Spillerliste og betaling
  6. Avmeldingsfrist er 7 dager før turneringstart.
  7. Dersom du melder av ditt lag etter denne fristen, mottar du et straffegebyr på kr. 1000.-
Ca. tider for spill i Trondheim Indoor:
Fredag: 20:00 – 22:30, 22:45 – 01:15, 01:30 – 04:00
Lørdag: 08:00 – 10:30, 10:45 – 13:15, 13:30 – 16:00, 16:15 – 18:45, 19:00 – 21:30, 21:45 – 00:15, 00:30 – 03:00
Søndag: 08:00 – 10:30 + sluttspill (tider med forbehold om antall lag)
For å melde seg på til en spesiell tid må dette signaliseres med to stjerner (**) bak ønsket puljetid. Da er laget kun påmeldt til denne tiden og vil ikke bli satt opp til andre tider. 

 

Merk: Hver påmelding gjelder kun for én turnering, ingen lag er løpende påmeldt. Dersom påmeldingen overstiger kapasiteten, prioriteres de tidligst påmeldte lagene.

Merk: Dersom ditt lag har deltatt tidligere, og dere har fått ny kontaktperson, må en sende mail om dette til adm@futsal.no etter at påmelding er innsendt for å få videreført eventuelle maratonpoeng. Er ny kontaktperson bare midlertidig, ber vi om at vanlig kontaktperson også føres opp i påmeldingsskjemaet (i parentes).

Merk: IFS er ikke økonomisk ansvarlig ifm skader som eventuelt oppstår i turneringene. Hver spiller har anledning til å stille med egen forsikring. I mange tilfeller vil en normal ulykkesforsikring dekke deltagelse i IFS sine turneringer.

Vi ber lagledere som melder på etter at oppsettet er publisert om å også skrive en melding til oss på vår Facebook-side Futsal Norway slik at vi raskere kan kontakte lagleder om ledige plasser.

  1. Lagleder
  2. (nødvendig)
  3. (nødvendig)
  4. (må være en gyldig e-post)
  5. (nødvendig)
  6. (nødvendig)
  7. (nødvendig)
  8. (nødvendig)
  9. Laginfo
  10. (nødvendig)
  11. Velg klasse laget skal delta i
  12. Har dere deltatt med dette lagnavnet før?
  13. (nødvendig)
  14. Valgfrie felter
  15. Betingelser: Vi aksepterer et straffegebyr på kr. 1000,- dersom vi melder oss av etter avmeldingsfristen som er syv dager før turneringsstart, eller om vi ikke stiller opp i turneringen.
 

cforms contact form by delicious:days


Se IFS – Indoor Football Haller i et større kart

Please follow and like us:
error
Annonse: