Sofaliga | Påmelding – Sofaligaen Oslo Indoor 03.-05. mars 2017

Trykk her for å melde deg på sesongens siste sofaliga-turnering i Ekeberghallen.
Annonse:

Merk: Vi utfører et forsøk med egne «sofaturneringer» for de lagene som synes nivået i våre vanlige turneringer har blitt for høyt. Dette er en turnering som går parallelt med den vanlige turneringen, men har egne puljer og eget sluttspill. Lag som melder seg på til denne turneringen må i tillegg til vanlig informasjon krysse av for å bekrefte følgende: 

Vi bekrefter at vi går under kategorien «sofalag» og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.

Sofaligaen er i hovedsak for de ikke-aktive og spillere på lavere nivåer. 

 

Delta med dine venner, kollegaer, studiekamerater – samle de du vil, og delta når dere vil!

  1. Ditt lag må stille med minimum 5 spillere, og maksimum 16.
  2. Påmeldinger registreres frem til turneringsstart
  3. Puljeoppsettet for turneringen blir publisert onsdag før turneringshelg innen kl. 00.00.
  4. Vi følger “Førstemann til møllen”-prinsippet, det er derfor lurt å melde seg på så tidlig som mulig for å sikre seg plass og ønsket puljetid.
  5. Laget betaler avgift enten via appene Vipps,  mCash (200,- pr.spiller) eller  via sms-betaling (220,-).  Les mer her: Spillerliste og betaling
  6. Avmeldingsfrist er 7 dager før turneringstart.
  7. Dersom du melder av ditt lag etter denne fristen, mottar du et straffegebyr på kr. 1000.-
Vanlige spilletider i Oslo Indoor (ca-tider med forbehold om antall lag):
Fredag: 18:15 – 20:45, 21:00 – 23:30
Lørdag: 09:00 – 11:30, 11:45 – 14:15, 14:30 – 17:00
Søndag: 08:30 – 11:00, 11:15 – 13:45 + sluttspill

For å melde seg på til en spesiell tid må dette signaliseres med to stjerner (**) bak ønsket puljetid. Da er laget kun påmeldt til denne tiden og vil ikke bli satt opp til andre tider.

Lag som melder seg på etter onsdag kl.20:00 settes inn på ledige plasser om ikke laget har meldt seg på til en spesiell dag ved å melde på laget med forbehold om ønsket puljetid.

Merk: Hver påmelding gjelder kun for én turnering, ingen lag er løpende påmeldt. Dersom påmeldingen overstiger kapasiteten, prioriteres de tidligst påmeldte lagene.

Merk: Dersom ditt lag har deltatt tidligere og fått ny kontaktperson, skriver dere også tidligere kontaktperson i påmeldingen for å få videreført eventuelle maratonpoeng. Er ny kontaktperson bare midlertidig, ber vi om at vanlig kontaktperson også føres opp i påmeldingsskjemaet (i parentes).

Merk: IFS er ikke økonomisk ansvarlig ifm skader som eventuelt oppstår i turneringene. Hver spiller har anledning til å stille med egen forsikring. I mange tilfeller vil en normal ulykkesforsikring dekke deltagelse i IFS sine turneringer.

  1. Lagleder
  2. (nødvendig)
  3. (nødvendig)
  4. (må være en gyldig e-post)
  5. (nødvendig)
  6. (nødvendig)
  7. (nødvendig)
  8. (nødvendig)
  9. Laginfo
  10. (nødvendig)
  11. Velg klasse laget skal delta i
  12. Har dere deltatt med dette lagnavnet før?
  13. (nødvendig)
  14. Valgfrie felter
  15. Betingelser: Vi aksepterer et straffegebyr på kr. 1000,- dersom vi melder oss av etter avmeldingsfristen som er syv dager før turneringsstart, eller om vi ikke stiller opp i turneringen.Vi bekrefter også at vi går under kategorien "sofalag" og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.
 

cforms contact form by delicious:days


Vis IFS – Indoor Football Haller i et større kart

Please follow and like us:
Annonse: