Sofaliga | Påmelding Bergen Indoor 07.-09.desember 2018

Trykk her for å melde deg på kommende sofaliga-turnering i Bergen Racketsenter!
Annonse:

Sofaliga-turneringen er en turnering som går parallelt med den vanlige turneringen, men har egne puljer og eget sluttspill. Lag som melder seg på til denne turneringen må i tillegg til vanlig informasjon krysse av for å bekrefte følgende:

Vi bekrefter at vi går under kategorien «sofalag» og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.

Sofaligaen er i hovedsak for de ikke-aktive og spillere på lavere nivåer. 

 

Delta med dine venner, kollegaer, studiekamerater – samle de du vil, og delta når dere vil!

Lagene spiller 4 kamper én av dagene og det er også mulig å kun melde seg på til én spesiell dag. 

Ditt lag må stille med minimum 5 spillere, og maksimum 16.

Påmeldinger registreres frem til turneringsstart og gjelder kun denne turneringen.

Puljeoppsettet for turneringen blir publisert onsdag før turneringshelg etter kl. 20:00 og innen kl. 00.00 på vår Facebook-side Futsal Norway.

Vi følger “Førstemann til møllen”-prinsippet, det er derfor lurt å melde seg på så tidlig som mulig for å sikre seg plass og ønsket puljetid.

Laget betaler avgift enten via appen Vipps (200,- pr.spiller). Les mer her: Spillerliste og betaling

Avmeldingsfrist er 7 dager før turneringstart.
Dersom du melder av ditt lag etter denne fristen, mottar du et straffegebyr på kr. 1000.-

 

Vanlige spilletider i Bergen Indoor (ca-tider med forbehold om antall lag):

Fredag: 21:15 – 23:45
Lørdag: 10:30 – 13:00
Søndag: 10:30 – 13:00 + sluttspill

 

Meld på laget til en spesifikk tid: For å melde seg på til en spesiell tid må dette signaliseres med to stjerner (**) bak ønsket puljetid. Da er laget kun påmeldt til denne tiden og vil ikke bli satt opp til andre tider.

 

Lag som melder seg på etter onsdag kl.20:00 settes inn på ledige plasser om ikke laget har meldt seg på til en spesiell dag ved å melde på laget med forbehold om ønsket puljetid.

 

Merk: Hver påmelding gjelder kun for én turnering, ingen lag er løpende påmeldt. Dersom påmeldingen overstiger kapasiteten, prioriteres de tidligst påmeldte lagene.

Merk: Dersom ditt lag har deltatt tidligere og fått ny kontaktperson, skriver dere også tidligere kontaktperson i påmeldingen for å få videreført eventuelle maratonpoeng. Er ny kontaktperson bare midlertidig, ber vi om at vanlig kontaktperson også føres opp i påmeldingsskjemaet (i parentes). Vær obs på at lagleder kan motta sms fra IFS om turneringer og annen relevant informasjon. Gi beskjed hvis dette ikke er ønskelig.

Merk: IFS er ikke økonomisk ansvarlig ifm skader som eventuelt oppstår i turneringene. Hver spiller har anledning til å stille med egen forsikring. I mange tilfeller vil en normal ulykkesforsikring dekke deltagelse i IFS sine turneringer.

  1. Lagleder
  2. (nødvendig)
  3. (nødvendig)
  4. (må være en gyldig e-post)
  5. (nødvendig)
  6. (nødvendig)
  7. (nødvendig)
  8. (nødvendig)
  9. Laginfo
  10. (nødvendig)
  11. Velg klasse laget skal delta i
  12. Har dere deltatt med dette lagnavnet før?
  13. (nødvendig)
  14. Valgfrie felter
  15. Betingelser: Vi aksepterer et straffegebyr på kr. 1000,- dersom vi melder oss av etter avmeldingsfristen som er syv dager før turneringsstart, eller om vi ikke stiller opp i turneringen.Vi bekrefter også at vi går under kategorien "sofalag" og godtar at vi ved neste turnering blir flyttet fra sofaturnering til vanlig turnering om sekretariat i samråd med dommere ser at laget ikke passer inn i kategorien.
 

cforms contact form by delicious:days


Se IFS – Indoor Football Haller i et større kart

 

Forbehold: Det taes forbehold om at oppsatt turnering i IFS Norge kan bli avlyst ved spesielle tilfeller. Ved slikt tilfelle vil dette meddeles i god tid på futsal.no og til lagledere for påmeldte lag.

Please follow and like us:
Annonse: